Új Honda Jazz modell 2008, milyen felszereltség és milyen extrák vanna az új Honda Jazz-be?

Cikkek Fórum Modellek Szerviz Akciók Használt autók Racing Team
bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: kgi
Sziasztok! Honda Civic 7th gen. légzsák átvezető szalag beépítéssel foglalkozik valaki? Előre is köszönöm! Üdv
Topik: Honda Civic fun klub
User: gHeavy
Üdv. mindenkinek! Egy kis HELP jól jönne... Az lenne a kérdésem 2007-es Hybrid Civic, hybrid akkumulátor javításával, felújításával foglálkozik-e valaki, aki tényleg ért is hozzá???
Topik: Honda vs szervíz igény
User: mrafka8
Sziasztok, A következő problémával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni: Az autó 2008-as, 4 ajtós Civic. Alapjáratnál amikor a hűtőventillátor beindul akkor leesik a feszültség pár másodpercre. Ha éppen szól a rádió akkor 2 másodpercre megszakad majd visszatér. Ha nem működik a rádió akkor a rádióállomást időt jelző kijelző sötétedik el és villan fel újra. Ugyanez történik koppanásig kitekert kormány esetén is vagy ha egyből tompított fényszórót kapcsolok. Nem tudom, hogy van-e köze ennek ahhoz, hogy nemrégiben ki lett cserélve az akkumulátor, mindenesetre előtte nem csinálta. korábbi akksi: 12V-48Ah-420A CCA(EN) jelenlegi akksi: 12V-40Ah-330A Varta BlueDynamic Köszönöm előre is a segítséget H.Istvan
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


autó portál

 

Az új Honda Jazz


Elképzelhető, hogy nagy csomagot szeretne szállítani, egy kicsit hosszabbat vagy magasabbat a vártnál. Lehet, hogy hosszú útra kell mennie a családjával vagy a barátaival. Elmenne csak úgy vezetni és közben kikapcsolódna? Vásárlóink szeretnék megtalálni ezeket az elvárásokat egy kis autóban.

A jelenlegi Jazz arra született, hogy megfeleljen ezeknek az igényeknek, sőt sokszor jelentett megoldást váratlan helyzetekben is. Az elmúlt 6 év során a Jazz elnyerte a vásárlók elismerését világszerte, mivel tanúbizonyságot tett univerzális képességeiről.

A új Jazz is ugyanerre a koncepcióra épül, magasra helyezve a mércét annak érdekében, hogy minden területen értékteremtő legyen. A gyorsan változó piaci körülményhez igazodva, nem csak a jelenlegi modell vásárlóira számítunk, hanem megoldást kínálunk olyan vásárlóknak is, akik kisebb autót szeretnének használni, de nem szeretnének kompromisszumot kötni. Ezért nőtt meg Jazz kívül és belül egyaránt, de megforduláshoz és manőverezéshez nem kell nagyobb hely. A történet ugyanaz az összes jellemző tekintetében. Az új Jazz-t azzal a céllal fejlesztettük, hogy az értékek összessége messze túlszárnyalja a végrehajtott változtatások mértékét.  

 

 

Az új Jazz elődje erényeire épít

 

  • Az evolúciós fejlesztés tovább javítja az előző generáció legnagyobb erényeit
  • Az új VTEC-motorok nagyon gazdaságosak, kedvezőbb a fogyasztásuk, és csekélyebb az emissziójuk
  • A második generációs, hatfokozatú i-SHIFT automatizált manuális váltómű bevezetése
  • A nagyobb méretű, előretolt utasterű ACE karosszériaszerkezet ütközési jellemzői jobbak
  • A rugalmas, „belülről kifelé” építés elve még tágasabb és átrendezhetőbb belső teret eredményez
  • A Magic ülésrendszer megtartja páratlan sokoldalúságát – mostantól egyetlen mozdulattal elfektethető
  • A dupla csomagtartó (1,4 literes modellek esetében pótkerék nélküli változatnál) révén a sokoldalúság kiterjed a raktérre is
  • A kifinomult, jól megtervezett utastérből a körkörös kilátás nagyszerű
  • A felfüggesztést a jobb agilitás és nagyobb kényelem érdekében hangoltuk át

 

 

 Az új Honda Jazz fogyasztása és mérete

 

A Honda teljesen új Jazz modellje népszerű elődjének legfontosabb erényeire épít, ám belső tere még tágasabb, jobb a használati értéke, motorjai erősebbek és kevesebbet fogyasztanak, a dizájn pedig modern és tetszetős.
A kicsit nagyobb méretű „előretolt utasterű” karosszériából jobb a kilátás, a Jazz beltere még tágasabb, s különösen a hátsó lábtér és a csomagtartó lett nagyobb. A Magic ülésrendszer most egyetlen mozdulattal elfektethető, s az így garantált variálhatóságot a csomagtérben alkalmazott, kettéosztott tér is növeli.

 

 

Az új Honda Jazz biztonsági felszerelése


A biztonsági felszerelések száma is nőtt, mostantól a rendszer része a Honda Modern Ütközési Biztonságú (ACE) karosszériaszerkezet, az aktív első fejtámaszok és a VSA. A nagyobb keréktárcsák, az átdolgozott felfüggesztés, a hosszabb tengelytáv és szélesebb nyomtáv egyszerre javítja az autó agilitását és a kényelmet. Az új 90 lóerős, 1,2 literes és 100 lóerős 1,4 literes i-VTEC erőforrások teljesítménye jobb a korábbinál, ugyanakkor fogyasztásuk minden eddiginél kedvezőbb. S az új Jazz-ben az 1,4 literes motorhoz opcióként kínáljuk a kategória első automatizált, hatfokozatú manuális váltóművét is.
A nagyon kedvező fogyasztásra képes új és erősebb benzinmotorok azon vásárlók tetszését is elnyerik majd, akik kisebbre cserélik autójukat, illetve meggyőzik azokat is, akik a dízelmotorokéval azonos szintű, nagyon kedvező fogyasztást keresik.

 

 

Új, előretolt utastér és nagyobb méretek

 
3.900 mm-es hosszával, 1.695 mm szélességével és 1.525 mm-es magasságával az új Jazz valójában egy külön alkategória a kiskocsik és a kompakt egyterűek között – az előzők stílusát ötvözi az utóbbiak használati értékével.

 

 

Új ACE karosszériaszerkezet

 
A rendkívül hatékony biztonsági jellemzőkkel rendelkező Fejlett Ütközési Biztonságú (ACE) karosszériaszerkezet most már jól bevált eszköz a Honda biztonsági arzenáljában.

 

 

Nagyobb és kifinomultabb utastér még jobb használati értékkel

 
Az előző Jazz ötletes kialakítása – a rövid orral, a kompakt felfüggesztéssel és a nagyobb belső teret lehetővé tévő, középen elhelyezett üzemanyagtartállyal -, illetve az új Jazz nagyobb karosszériája azt jelenti, hogy az autó a kényelem új szintre lépett.

 

 

A Magic ülések egyetlen mozdulattal elfektethetők

 
Mivel az előző Jazz innovatív hátsó ülései nagyon népszerűek voltak, egyáltalán nem meglepő, hogy a Honda hasonló elrendezést kínál az új modellben is; s bár a legújabb Magic ülések a korábbival azonos elven működnek, kényelmesebbek lettek, és már egyetlen mozdulattal előredönthetők.

 

 

Új, dupla csomagtartó

 

(defektjavítóval felszerelt 1,4 literes modellekben)
Az új Jazz-ben a Magic ülésrendszer kimagaslóan jó használati értékét tovább növeli az a rugalmas csomagtartó, amelynek alapkoncepciója hasonló az új Honda CR-V-ben alkalmazottal.

 

 

Kifinomultabb utastér

 
Csúcsminőségű, kellemes tapintású anyagok, tetszetős dizájn és ízléses színek teszik az utasteret elegánsabbá és értékesebbé.

 

 

iPod kompatibilis

 
A középkonzolba tetszetősen integrált, egylemezes CD-lejátszót és rádiót tartalmazó egység megszólaltatja az MP3 és a WMA fájlokat is, illetve a sebesség függvényében változtatja a hangerőt.

 

 

Honda i-SHIFT

 

(hatfokozatú automatizált manuális váltómű)
A Honda i-SHIFT váltóműve, amely első ízben a Civic sorozatban mutatkozott be, opcióként rendelhető az 1,4 literes motorral szerelt modellekbe.

 

 

Agilis menetdinamika, jobb kényelem

 
A nagyobb kerekek – a felszereltségtől függően 15 vagy 16 collos méretben – már utalnak a Jazz felfüggesztésében és kormányzásában végrehajtott módosításokra, és jobb agilitást garantálnak, miközben növelik a kényelmet is.

 

 

Siker világszerte

 

A Japánban történt 2001-es bemutatása óta az előző Jazz a Honda legsikeresebb kisautójává nőtte ki magát. Átgondolt kialakítása, jó ár-érték aránya, csekély értékvesztése sikeres receptnek bizonyult, s így évről évre sikerült megtartani a vevőket.

 

 

Tartozékok széles választéka

 
A Jazz a tartozékok széles választékát kínálja, s így a vevők pontosan saját igényeikhez szabhatják autóikat.

 

 

Karosszéria és biztonság

 

  • Új, előretolt dizájn
  • Hosszabb és szélesebb karosszéria
  • Nagyobb tengelytáv és nyomtáv
  • Új, Fejlett Ütközési Biztonságú (ACE) karosszériaszerkezet a még jobb ütközési jellemzőkért
  • Merevebb kocsitest
  • Hat légzsák, aktív első fejtámlák, két ISOFIX hely, öt darab hárompontos biztonsági öv, elöl övfeszítőkkel
  • 11 külső szín, köztük 5 új

 

 

Új Honda Jazz Sport csomag

 
A Jazz 1.4 LS modellhez rendelhető az opcionális Sport csomag, amely számos különleges optikai karosszériaelemet tartalmaz. A nagyobb első hűtőmaszk mellett középszürke betéttel készülő fő hűtőrács van, a szatén árnyalatú keret különlegessé teszi az első lökhárítót, az első ködlámpák pedig a többi modellhez képest messzebb helyezkednek el egymástól. Az oldalsó küszöbidomok kihangsúlyozzák az autó széles nyomtávját, a hátsó lökhárító alsó szélén diffúzor elem található és szélesebb kipufogó-végződés teszi teljessé a különleges hátsó részt. Végül a 16 collos könnyűfém keréktárcsák húzzák meg az utolsó ecsetvonást az agresszívebb összképben.

 

 

Belső tér

 

  • Megmaradt a középen elhelyezett üzemanyagtartály
  • A nagyobb karosszéria révén hátul több a hely, szélesebb az utastér és nagyobb a csomagtartó
  • A különleges Magic ülések most egy mozdulattal elfektethetők
  • Az új dupla csomagtartó még sokoldalúbbá teszi a rakteret
  • Elöl-hátul jobb a kilátás, mert nagyobb a szélvédő, vékonyabbak az A oszlopok, és hátrahajthatók a hátsó fejtámlák
  • Kifinomultabb működés, jobb anyagok és megnövelt minőség pihentető, kényelmes utasteret teremtenek
  • Rendelhető USB adapter iPod-csatlakozáshoz és Bluetooth telefonkihangosító
  • Panorama napfénytető az 1.4 EX modellen

 

 

Hajláslánc

 

  • Új i-VTEC 1,2 és 1,4 literes benzinmotorok
  • Kisebb CO2 emisszió, kedvezőbb fogyasztás és jobb teljesítmény
  • Hangolt áramlású szívócsatornák
  • Kis súrlódás a motoron belül
  • Elektronikus pillangószelep
  • Széria az ötfokozatú manuális váltómű
  • A legmodernebb hatfokozatú, i-SHIFT automatizált manuális váltómű volánra szerelt váltókarokkal opció az 1,4 literes motorhoz

 

 

Futómű

 

  • Agilisabb úttartás, jobb menetkényelem
  • Hosszabb tengelytáv, szélesebb nyomtáv és 15 vagy 16 collos keréktárcsák
  • Módosított első MacPherson rugóstag és torziós rudas hátsó felfüggesztés
  • Az átdolgozott futómű geometria és a módosított EPS komponensek révén jobb kormányzási érzet, nagyobb stabilitás
  • Hatékonyabb fékek
  • A VSA minden modellhez rendelhető
  • A fordulókör átmérője nem változott, megmaradt a manőverezőképesség

 

 

Kiegészítők

 

Külső kiegészítők

 

  • Króm csomag
  • 15 és 15 collos könnyűfém keréktárcsák
  • Védőelemek elöl, hátul és oldalt
  • Csomagtérajtó spoiler

 

 

Belső kiegészítők

 

  • Biztonsági gyerekülés
  • Belső dekorációs betétek
  • Audio és elektronika
  • Parkolássegítő rendszer
  • Új Honda kompakt navigációs rendszer
  • Új fedélzeti szórakoztató rendszer a hátsó üléssorhoz
  • Honda merevlemezes navigációs rendszer
  • Bluetooth telefonkihangosító rendszer

 

 


Kommentek


Takács Anna hozzászólása 2009.06.15 17:26 [Válasz erre]
új Honda jazz 1.4-es autómata sebváltós kocsiról. Lehet teszt autó is
Szujiver Kft. hozzászólása 2009.02.01 11:28 [Válasz erre]
Kérek árat az új Honda jazz 1.4-es autómata sebváltós kocsiról. Lehet teszt autó is. Ha megrendelem milyen kondiciókat ajál. % éves 45 ezer km-rt futott Suzukit mennyiért vesznek be.Szervizkönyves.Köszönettel Balogné

1 [2]

Írd meg a véleményed


Név*
Email cím
Hozzászólás*
Ellenőrzés*


generated

XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadónk a: Marketing Professzorok Kft.