A 2008-as Országos Szlalom Bajnokság első futama

Cikkek Fórum Modellek Szerviz Akciók Használt autók Racing Team
bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: gHeavy
Üdv. mindenkinek! Egy kis HELP jól jönne... Az lenne a kérdésem 2007-es Hybrid Civic, hybrid akkumulátor javításával, felújításával foglálkozik-e valaki, aki tényleg ért is hozzá???
Topik: Honda vs szervíz igény
User: mrafka8
Sziasztok, A következő problémával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni: Az autó 2008-as, 4 ajtós Civic. Alapjáratnál amikor a hűtőventillátor beindul akkor leesik a feszültség pár másodpercre. Ha éppen szól a rádió akkor 2 másodpercre megszakad majd visszatér. Ha nem működik a rádió akkor a rádióállomást időt jelző kijelző sötétedik el és villan fel újra. Ugyanez történik koppanásig kitekert kormány esetén is vagy ha egyből tompított fényszórót kapcsolok. Nem tudom, hogy van-e köze ennek ahhoz, hogy nemrégiben ki lett cserélve az akkumulátor, mindenesetre előtte nem csinálta. korábbi akksi: 12V-48Ah-420A CCA(EN) jelenlegi akksi: 12V-40Ah-330A Varta BlueDynamic Köszönöm előre is a segítséget H.Istvan
Topik: Honda Civic fun klub
User: bandy100
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Bedöglött a klímám a 2003-as évjáratú honda jazz-ben. Elvittem szerelőhöz, és sajnos megállapította, hogy a mágnestekercs meghibásodott, cserélni kell. Ez még oké, csakhogy el van törve a kompresszorház eleje is, ahova az ékszíjtárcsa van feltéve. Ha valakinek lenne ilyen bontott komresszora (hibás is jó), vagy akár csak az eleje, kérem jelezze nekem. Köszönöm!
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


autó portál

A hibák keresése

2008-04-01 |
A 2008-as Országos Szlalom Bajnokság első futama

A 2008-as Országos Szlalom Bajnokság első futamának, ami egyben az FIA Zóna fordulója is volt, a kecskeméti gokart pálya adott otthont március utolsó vasárnapján. A Honda DRM Racing csapatát Hámor Iván képviselte a fekete CR-X-ével

 


A verseny előtt teszten kiderült, hogy az új Avon versenygumik minden korábbinál jobb tapadást biztosítanak az autó hátuljának, így a túlkormányzottságtól nem kell majd tartani. Ennek tudatában történt meg a pályával való ismerkedés. Az egyébként nagyon tempós, tavaly újra aszfaltozott nyomvonalat összesen öt helyen törte meg egy-egy 3 tagból álló bójasor. Ezek a lassítók a pálya saját ritmusától teljesen eltérő módon kerültek kialakításra. A nehézségüket tovább fokozta, hogy minden egyes bójaérintésért 2 másodperc büntetés járt.

 

Verseny közben a mi Hondánk

 

A kora reggeli fagy gyorsan elmúlt, és az első mért körre mér kellemes tavaszi napsütésben került sor. „Az első mért kör után úgy éreztem, hogy sikerült pontosam, az előre elképzeltek szerint, hiba nélkül teljesíteni a pályát. Amikor ilyen érzésem van, akkor általában az idő is jó szokott lenni. Most máshogy történt. A mért idő 2:15,335 volt, ami a kategória elejéhez képest egyáltalán nem volt fényes. Ettől kicsit elkeseredtem, de úgy gondoltam, 5-6 másodpercet tudok javítani, amivel megközelíthetem az élmezőnyt. Úgy tűnt, az elöl Yokohama, hátul Avon összeállítás miatt erősen alulkormányzott a kocsi, a bóják közötti szűk részeken csak lassan lehet vele elfordulni. A második körben még jobban figyeltem a rajtolásra, és egész végig sikerült is megtartanom a ritmust. Az utolsó előtt bójasornál, amit a célegyenest követő tempós bal kanyar után helyeztek ki, megforgott az előttem haladó Lada. Arra figyeltem, hogy merre fog csúszni, így a bójákat nem a megfelelő ritmusban tudtam kikerülni, az utolsót el is vittem. A szabályok értelmében – hasonlóan a hegyi versenyekhez – ilyenkor új rajtot kap az akadályoztatott versenyző. Jól bemelegített gumikkal indultam az „ajándék” körnek, de a nagy akarásnak nyögés lett a vége, sajnos két bójához is hozzáértem, így nem tudtam javítani az eredményemen.

A harmadik kör sem hozott szerencsét, a táv 2/3-ánál már azt hittem, a leintés következik. Mire észbe kaptam, sajnos túl sok időt vesztegetem el, ezért a 2:15 körüli tartományból nem tudtam kitörni. Az autó képességeit és beállításait figyelembe véve 2:10 alatti időre mindenképp képes lett volna, sajnos az én hibámból nem sikerül jobb eredményt elérni. Az OSzAK értékelésben kapott pontok jól jöhetnek még az év végi elszámolásnál.”

 

A Honda D-R-M autója a rajtnál 

 

Az Országos Szlalom Bajnokság második versenyére 2008. április 20-án kerül sor egy pesterzsébeti bevásárlóközpont parkolójában, az M5 autópálya fővárosi kivezető szakasza mellett.



XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadónk a: Marketing Professzorok Kft.