A 2008-as Országos Szlalom Bajnokság első futama

Cikkek Fórum Modellek Szerviz Akciók Használt autók Racing Team
bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: goblyosi
Sziasztok! Új tag vagyok. Van eg y Honda Civic 1.4 benzines , 2012-es kocsim. Kiírta a kijelzőre,hogy az automata indítás nem működik,meg egy akkumulátor jelet. Lehet, hogy már gyenge hozzá az akksi?
Topik: Honda Civic fun klub
User: Soma
Sziasztok. Van egy honda civic 1.7 dieselem. Sajnos probléma is van vele most. Röviden a jelenség. Világít az ABS hibajelző lámpa a műszerfalon. EZ mellett a fákpedál is fel van puhulva. Eddig fel letttk újítva a fékbetétek és tárcsák. A főfékhenger tömítései ki lettek cserélve. Egy elektromos szakember kiolvasta a hibát ami a bal első jeladót nevezte meg. Az még nincs kicserélve, mert azt mondta a mesterem annak nincs köze a fékpedál felpuhulásához. Az ABS kocka cseréjét is javasolták már, de nem egyértelmű hogy ott van a hiba. Tudna valaki valami okos ötletet? Előre is köszi.
Topik: Honda Civic fun klub
User: Tergu
Kedves gHeavy, Mennyire gáz a helyzet, az Ima lámpa kigyulladt? Azért kérdezem, mert mi foglalkozni fogunk ima akksikkal. Gondolom megtudakoztad a Hondánál, hogy "potom" 800K az akksi 1 év garral. Mi most azon vagyunk, hogy minimum 2 év gar legyen nálunk és kb 400k-450K. Ezek az akksik hosszabb élettartalmúak lesznek a technológia fejlődés és a mi fejlesztéseink miatt. Üdv: Péter
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


autó portál

A hibák keresése

2008-04-01 |
A 2008-as Országos Szlalom Bajnokság első futama

A 2008-as Országos Szlalom Bajnokság első futamának, ami egyben az FIA Zóna fordulója is volt, a kecskeméti gokart pálya adott otthont március utolsó vasárnapján. A Honda DRM Racing csapatát Hámor Iván képviselte a fekete CR-X-ével

 


A verseny előtt teszten kiderült, hogy az új Avon versenygumik minden korábbinál jobb tapadást biztosítanak az autó hátuljának, így a túlkormányzottságtól nem kell majd tartani. Ennek tudatában történt meg a pályával való ismerkedés. Az egyébként nagyon tempós, tavaly újra aszfaltozott nyomvonalat összesen öt helyen törte meg egy-egy 3 tagból álló bójasor. Ezek a lassítók a pálya saját ritmusától teljesen eltérő módon kerültek kialakításra. A nehézségüket tovább fokozta, hogy minden egyes bójaérintésért 2 másodperc büntetés járt.

 

Verseny közben a mi Hondánk

 

A kora reggeli fagy gyorsan elmúlt, és az első mért körre mér kellemes tavaszi napsütésben került sor. „Az első mért kör után úgy éreztem, hogy sikerült pontosam, az előre elképzeltek szerint, hiba nélkül teljesíteni a pályát. Amikor ilyen érzésem van, akkor általában az idő is jó szokott lenni. Most máshogy történt. A mért idő 2:15,335 volt, ami a kategória elejéhez képest egyáltalán nem volt fényes. Ettől kicsit elkeseredtem, de úgy gondoltam, 5-6 másodpercet tudok javítani, amivel megközelíthetem az élmezőnyt. Úgy tűnt, az elöl Yokohama, hátul Avon összeállítás miatt erősen alulkormányzott a kocsi, a bóják közötti szűk részeken csak lassan lehet vele elfordulni. A második körben még jobban figyeltem a rajtolásra, és egész végig sikerült is megtartanom a ritmust. Az utolsó előtt bójasornál, amit a célegyenest követő tempós bal kanyar után helyeztek ki, megforgott az előttem haladó Lada. Arra figyeltem, hogy merre fog csúszni, így a bójákat nem a megfelelő ritmusban tudtam kikerülni, az utolsót el is vittem. A szabályok értelmében – hasonlóan a hegyi versenyekhez – ilyenkor új rajtot kap az akadályoztatott versenyző. Jól bemelegített gumikkal indultam az „ajándék” körnek, de a nagy akarásnak nyögés lett a vége, sajnos két bójához is hozzáértem, így nem tudtam javítani az eredményemen.

A harmadik kör sem hozott szerencsét, a táv 2/3-ánál már azt hittem, a leintés következik. Mire észbe kaptam, sajnos túl sok időt vesztegetem el, ezért a 2:15 körüli tartományból nem tudtam kitörni. Az autó képességeit és beállításait figyelembe véve 2:10 alatti időre mindenképp képes lett volna, sajnos az én hibámból nem sikerül jobb eredményt elérni. Az OSzAK értékelésben kapott pontok jól jöhetnek még az év végi elszámolásnál.”

 

A Honda D-R-M autója a rajtnál 

 

Az Országos Szlalom Bajnokság második versenyére 2008. április 20-án kerül sor egy pesterzsébeti bevásárlóközpont parkolójában, az M5 autópálya fővárosi kivezető szakasza mellett.



XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadónk a: Marketing Professzorok Kft.