A 2008-as Országos Szlalom Bajnokság első futama

D-R-M Cikkek D-R-M Fórum Modellek D-R-M Szerviz D-R-M Akciók D-R-M Használt autók D-R-M Racing Team
D-R-M bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a D-R-M oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: Ladie
Szia! Nekem is ugyanez a problémám, néztem egy pár videót róla, úgyhogy az elméletét nagyjából tudom, de a gyakorlati megvalósításra még nem volt időm. Az anyós ülés felől 3 csavar fogja azt az idom részt és onnan indulva tudod lebontani...megkeresem a videót és belinkelem neked!
Topik: Honda vs szervíz igény
User: yamakashi
Szia! Én civic Tourert használok, mielőtt elkötelezed magad mellette pár infót figyelembe érdemes venni. Ami nem igazán jön elő. Az első hogy az összes 9. generációs civic első fékbetét nyikorgással szenved. A gyártó ugyanis a 8-és a 9 generáció között fékbetét gyártó céget cserélt. A másik, hogy a terhelhetősége 400kg - hiába kategória győztes a csomagtere. Ha ezek nem zavarnak, akkor jól fogsz vele járni.
Topik: Honda Civic fun klub
User: yamakashi
Sziasztok! Nekem lenne egy olyan problémám, hogy van egy Civic Tourerem aminek nyikorog az első fékbetét, gyári van benne, 1x már garanciában kicserélték, de többször nem vállalják és a második is nyikorog. Van köztetek valaki aki ilyen problémával találkozott? Esetleg neki is ez van? A kérdésem az lenne, hogy tudtok-e egyéb fékbetét típust, márkát, gyártót akié jó lehetne gyári helyett? Válaszokat előre is köszönöm
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


D-R-M Nyitvatartás és Elérhetőségek
D-R-M Autósház
Cím: 2112 Veresegyház,
Ráday u. 6.
Tel.: (28) 589-045
Fax: (28) 589-035
E-mail:
hondaszerviz@invitel.hu
Nyitvatartás:
H-P: 8:00-17:00
Sz-V: zárva
D-R-M autó portál

A hibák keresése

2008-04-01 |
A 2008-as Országos Szlalom Bajnokság első futama

A 2008-as Országos Szlalom Bajnokság első futamának, ami egyben az FIA Zóna fordulója is volt, a kecskeméti gokart pálya adott otthont március utolsó vasárnapján. A Honda DRM Racing csapatát Hámor Iván képviselte a fekete CR-X-ével

 


A verseny előtt teszten kiderült, hogy az új Avon versenygumik minden korábbinál jobb tapadást biztosítanak az autó hátuljának, így a túlkormányzottságtól nem kell majd tartani. Ennek tudatában történt meg a pályával való ismerkedés. Az egyébként nagyon tempós, tavaly újra aszfaltozott nyomvonalat összesen öt helyen törte meg egy-egy 3 tagból álló bójasor. Ezek a lassítók a pálya saját ritmusától teljesen eltérő módon kerültek kialakításra. A nehézségüket tovább fokozta, hogy minden egyes bójaérintésért 2 másodperc büntetés járt.

 

Verseny közben a mi Hondánk

 

A kora reggeli fagy gyorsan elmúlt, és az első mért körre mér kellemes tavaszi napsütésben került sor. „Az első mért kör után úgy éreztem, hogy sikerült pontosam, az előre elképzeltek szerint, hiba nélkül teljesíteni a pályát. Amikor ilyen érzésem van, akkor általában az idő is jó szokott lenni. Most máshogy történt. A mért idő 2:15,335 volt, ami a kategória elejéhez képest egyáltalán nem volt fényes. Ettől kicsit elkeseredtem, de úgy gondoltam, 5-6 másodpercet tudok javítani, amivel megközelíthetem az élmezőnyt. Úgy tűnt, az elöl Yokohama, hátul Avon összeállítás miatt erősen alulkormányzott a kocsi, a bóják közötti szűk részeken csak lassan lehet vele elfordulni. A második körben még jobban figyeltem a rajtolásra, és egész végig sikerült is megtartanom a ritmust. Az utolsó előtt bójasornál, amit a célegyenest követő tempós bal kanyar után helyeztek ki, megforgott az előttem haladó Lada. Arra figyeltem, hogy merre fog csúszni, így a bójákat nem a megfelelő ritmusban tudtam kikerülni, az utolsót el is vittem. A szabályok értelmében – hasonlóan a hegyi versenyekhez – ilyenkor új rajtot kap az akadályoztatott versenyző. Jól bemelegített gumikkal indultam az „ajándék” körnek, de a nagy akarásnak nyögés lett a vége, sajnos két bójához is hozzáértem, így nem tudtam javítani az eredményemen.

A harmadik kör sem hozott szerencsét, a táv 2/3-ánál már azt hittem, a leintés következik. Mire észbe kaptam, sajnos túl sok időt vesztegetem el, ezért a 2:15 körüli tartományból nem tudtam kitörni. Az autó képességeit és beállításait figyelembe véve 2:10 alatti időre mindenképp képes lett volna, sajnos az én hibámból nem sikerül jobb eredményt elérni. Az OSzAK értékelésben kapott pontok jól jöhetnek még az év végi elszámolásnál.”

 

A Honda D-R-M autója a rajtnál 

 

Az Országos Szlalom Bajnokság második versenyére 2008. április 20-án kerül sor egy pesterzsébeti bevásárlóközpont parkolójában, az M5 autópálya fővárosi kivezető szakasza mellett.



XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
D-R-M Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadás, keresőoptimalizálás: Marketing Professzorok