Országos szlalom bajnokság Székesfehérvár

D-R-M Cikkek D-R-M Fórum Modellek D-R-M Szerviz D-R-M Akciók D-R-M Használt autók D-R-M Racing Team
D-R-M bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a D-R-M oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: Ladie
Szia! Nekem is ugyanez a problémám, néztem egy pár videót róla, úgyhogy az elméletét nagyjából tudom, de a gyakorlati megvalósításra még nem volt időm. Az anyós ülés felől 3 csavar fogja azt az idom részt és onnan indulva tudod lebontani...megkeresem a videót és belinkelem neked!
Topik: Honda vs szervíz igény
User: yamakashi
Szia! Én civic Tourert használok, mielőtt elkötelezed magad mellette pár infót figyelembe érdemes venni. Ami nem igazán jön elő. Az első hogy az összes 9. generációs civic első fékbetét nyikorgással szenved. A gyártó ugyanis a 8-és a 9 generáció között fékbetét gyártó céget cserélt. A másik, hogy a terhelhetősége 400kg - hiába kategória győztes a csomagtere. Ha ezek nem zavarnak, akkor jól fogsz vele járni.
Topik: Honda Civic fun klub
User: yamakashi
Sziasztok! Nekem lenne egy olyan problémám, hogy van egy Civic Tourerem aminek nyikorog az első fékbetét, gyári van benne, 1x már garanciában kicserélték, de többször nem vállalják és a második is nyikorog. Van köztetek valaki aki ilyen problémával találkozott? Esetleg neki is ez van? A kérdésem az lenne, hogy tudtok-e egyéb fékbetét típust, márkát, gyártót akié jó lehetne gyári helyett? Válaszokat előre is köszönöm
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


D-R-M Nyitvatartás és Elérhetőségek
D-R-M Autósház
Cím: 2112 Veresegyház,
Ráday u. 6.
Tel.: (28) 589-045
Fax: (28) 589-035
E-mail:
hondaszerviz@invitel.hu
Nyitvatartás:
H-P: 8:00-17:00
Sz-V: zárva
D-R-M autó portál

Győzelemmel felérő 4. hely!

2008-05-26 |
A 2008-as Országos Szlalom Bajnokság második futama

Az Országos Szlalom Bajnokság harmadik fordulójára Székesfehérváron került sor. Ismét egy bevásárlóközpont parkolója adott otthont a rendezvénynek, aminek a pályája ennek megfelelően lassú, technikás volt.


 

Negyediknek rajtoltam

 

A versenykiírás szerint csak gyalogosan lehetett megismerkedni a vonalvezetéssel, ami általában jót szokott jelenteni. Ezen a versenyen viszont meglepően korán, negyediknek rajtoltam – ami az OSZAK szabályokból adódik, mindig másik kategória indul elsőnek, hogy a hőmérsékletkülönbségek kiegyenlítődjenek az év során. A korai rajt rögtön meg is bosszulta magát, a hideg, koszos aszfalton – kissé álmosan – kerek kétperces időt sikerült abszolválni. Ami ez után következett, azt senkinek sem kívánom!

 

 

Egy kis baleset


Nem sokkal utánam egy Ford Fiesta közelebbi ismeretséget kötött egy járdaszegéllyel, aminek jelentős anyagi kár lett a következménye. A pályatakarítás közel egy órán át tartott, ami alatt állt a verseny. A következő szünetre az első és második kör között került sor, miután az egyik jegyzőkönyvező „bíró” hihetetlen hozzánemértése és rutintalansága miatt olyan hibákat is feljegyzett, amik nem voltak hibák. Ennek korrigálása az eredménylistában újabb egy óráig tartott, miközben az első tíz versenyző már bekötve aszalódott autójában. Hiába, az időmérést és a kiértékelést nem lenne szabad egy laptopon végezni! Tovább szította a hangulatot az is, hogy a rendezőség közölt egy várható rajtidőt, majd még annyit tett hozzá – időmegjelölés nélkül, hogy majd kifüggesztik a helyes eredménylistát. Ehhez képest újabb 40 perc telt el úgy, hogy a pályán nem volt senki, a nézők pedig teljes tájékozatlanságban várták az események alakulását.

 

Nem sikerült a dobogóra felállni, de a bajnokságon a 4. helyen vagyunk


Mindezek után egy egész kellemes második, és egy – belülről – jónak érzett harmadik kört sikerült teljesíteni. A dobogóra azért nem tudtam felállni, mert a tavalyi zóna Európa-bajnok Ludascher Lóránd Trabantja meghibásodott, és ezért fia, Ádám Hondájával állt rajthoz, az én kategóriámban.
A negyedik helyezéssel, amit belülről győzelemként értékelek az utolsó kör alapján, megerősítettem pozíciómat a bajnokság harmadik helyén.

 

http://auto.indavideo.hu/video/OSZAK_Szekesfehervar


 

 




Kommentek


Még nincsenek hozzászólások

Írd meg a véleményed


Név*
Email cím
Hozzászólás*
Ellenőrzés*


generated

XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
D-R-M Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadás, keresőoptimalizálás: Marketing Professzorok