Honda CR-Z, az új sporthibrid. Széles nyomtáv, háromféle hajtásmód.

Cikkek Fórum Modellek Szerviz Akciók Használt autók Racing Team
bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: gHeavy
Üdv. mindenkinek! Egy kis HELP jól jönne... Az lenne a kérdésem 2007-es Hybrid Civic, hybrid akkumulátor javításával, felújításával foglálkozik-e valaki, aki tényleg ért is hozzá???
Topik: Honda vs szervíz igény
User: mrafka8
Sziasztok, A következő problémával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni: Az autó 2008-as, 4 ajtós Civic. Alapjáratnál amikor a hűtőventillátor beindul akkor leesik a feszültség pár másodpercre. Ha éppen szól a rádió akkor 2 másodpercre megszakad majd visszatér. Ha nem működik a rádió akkor a rádióállomást időt jelző kijelző sötétedik el és villan fel újra. Ugyanez történik koppanásig kitekert kormány esetén is vagy ha egyből tompított fényszórót kapcsolok. Nem tudom, hogy van-e köze ennek ahhoz, hogy nemrégiben ki lett cserélve az akkumulátor, mindenesetre előtte nem csinálta. korábbi akksi: 12V-48Ah-420A CCA(EN) jelenlegi akksi: 12V-40Ah-330A Varta BlueDynamic Köszönöm előre is a segítséget H.Istvan
Topik: Honda Civic fun klub
User: bandy100
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Bedöglött a klímám a 2003-as évjáratú honda jazz-ben. Elvittem szerelőhöz, és sajnos megállapította, hogy a mágnestekercs meghibásodott, cserélni kell. Ez még oké, csakhogy el van törve a kompresszorház eleje is, ahova az ékszíjtárcsa van feltéve. Ha valakinek lenne ilyen bontott komresszora (hibás is jó), vagy akár csak az eleje, kérem jelezze nekem. Köszönöm!
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


autó portál

Honda Cr-Z, az új sporthibrid

 

Hogyan lehet a vezetési élményt fokozni?
Megháromszorozzuk.


Az új Honda CR-Z alapkoncepciója nem varázslat, mégis a Hondára jellemzően forradalmi. Elhatároztuk, hogy alkotunk egy olyan hibrid autót, amelyet valóban élmény vezetni. Kompromisszumok nélkül. És íme! Három teljesen különböző üzemmód – Sport, Econ és Normal –, három eltérő vezetési élmény – egyetlen autóban. Háromszoros élvezet? Semmi kétség.

Páratlan új autótípus a Honda CR-Z: a tiszta üzemű, hatékony benzines-elektromos hibrid hajtóművet kombinálja hatfokozatú manuális sebességváltóval, stílusos kupékarosszériában.

Az izgalmas új sporthibrid élvezetes autózást kínáló futóműve és élénk 1,5-ös motorja új színben tünteti fel a hibridautókat!

 

 

Honda CR-Z



• Vadonatúj, sportos, áramvonalas, 2+2-es kupékarosszéria

• Széles nyomtáv, rövid tengelytáv, élénk és kezes viselkedés

• Páratlan a háromféle hajtásmód, amellyel a vezető testre szabhatja a kormányzást, a gázreakciót és az IMA-rendszert

 

 

Honda CR-Z


• Az 1,5 literes i-VTEC motor és a Honda IMA párhuzamos hibridrendszere kombinált módban 117 g/km-re szorítja le a CO2-emissziót, illetve 5,0 l/100 km-re a fogyasztást

• Világelsőként kombinálja hatfokozatú manuális sebességváltóval a hibridhajtást

• Vezetőorientált berendezés, háromdimenziós műszerek

Átlagfogyasztás: 5,0 l/100 km
CO2-kibocsátás: 117 g/km

 

 

 


Kommentek


Még nincsenek hozzászólások

Írd meg a véleményed


Név*
Email cím
Hozzászólás*
Ellenőrzés*


generated

XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadónk a: Marketing Professzorok Kft.