Honda CR-Z, az új sporthibrid. Széles nyomtáv, háromféle hajtásmód.

D-R-M Cikkek D-R-M Fórum Modellek D-R-M Szerviz D-R-M Akciók D-R-M Használt autók D-R-M Racing Team
D-R-M bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a D-R-M oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: Ladie
Szia! Nekem is ugyanez a problémám, néztem egy pár videót róla, úgyhogy az elméletét nagyjából tudom, de a gyakorlati megvalósításra még nem volt időm. Az anyós ülés felől 3 csavar fogja azt az idom részt és onnan indulva tudod lebontani...megkeresem a videót és belinkelem neked!
Topik: Honda vs szervíz igény
User: yamakashi
Szia! Én civic Tourert használok, mielőtt elkötelezed magad mellette pár infót figyelembe érdemes venni. Ami nem igazán jön elő. Az első hogy az összes 9. generációs civic első fékbetét nyikorgással szenved. A gyártó ugyanis a 8-és a 9 generáció között fékbetét gyártó céget cserélt. A másik, hogy a terhelhetősége 400kg - hiába kategória győztes a csomagtere. Ha ezek nem zavarnak, akkor jól fogsz vele járni.
Topik: Honda Civic fun klub
User: yamakashi
Sziasztok! Nekem lenne egy olyan problémám, hogy van egy Civic Tourerem aminek nyikorog az első fékbetét, gyári van benne, 1x már garanciában kicserélték, de többször nem vállalják és a második is nyikorog. Van köztetek valaki aki ilyen problémával találkozott? Esetleg neki is ez van? A kérdésem az lenne, hogy tudtok-e egyéb fékbetét típust, márkát, gyártót akié jó lehetne gyári helyett? Válaszokat előre is köszönöm
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


D-R-M Nyitvatartás és Elérhetőségek
D-R-M Autósház
Cím: 2112 Veresegyház,
Ráday u. 6.
Tel.: (28) 589-045
Fax: (28) 589-035
E-mail:
hondaszerviz@invitel.hu
Nyitvatartás:
H-P: 8:00-17:00
Sz-V: zárva
D-R-M autó portál

Honda Cr-Z, az új sporthibrid

 

Hogyan lehet a vezetési élményt fokozni?
Megháromszorozzuk.


Az új Honda CR-Z alapkoncepciója nem varázslat, mégis a Hondára jellemzően forradalmi. Elhatároztuk, hogy alkotunk egy olyan hibrid autót, amelyet valóban élmény vezetni. Kompromisszumok nélkül. És íme! Három teljesen különböző üzemmód – Sport, Econ és Normal –, három eltérő vezetési élmény – egyetlen autóban. Háromszoros élvezet? Semmi kétség.

Páratlan új autótípus a Honda CR-Z: a tiszta üzemű, hatékony benzines-elektromos hibrid hajtóművet kombinálja hatfokozatú manuális sebességváltóval, stílusos kupékarosszériában.

Az izgalmas új sporthibrid élvezetes autózást kínáló futóműve és élénk 1,5-ös motorja új színben tünteti fel a hibridautókat!

 

 

Honda CR-Z



• Vadonatúj, sportos, áramvonalas, 2+2-es kupékarosszéria

• Széles nyomtáv, rövid tengelytáv, élénk és kezes viselkedés

• Páratlan a háromféle hajtásmód, amellyel a vezető testre szabhatja a kormányzást, a gázreakciót és az IMA-rendszert

 

 

Honda CR-Z


• Az 1,5 literes i-VTEC motor és a Honda IMA párhuzamos hibridrendszere kombinált módban 117 g/km-re szorítja le a CO2-emissziót, illetve 5,0 l/100 km-re a fogyasztást

• Világelsőként kombinálja hatfokozatú manuális sebességváltóval a hibridhajtást

• Vezetőorientált berendezés, háromdimenziós műszerek

Átlagfogyasztás: 5,0 l/100 km
CO2-kibocsátás: 117 g/km

 

 

 


Kommentek


Még nincsenek hozzászólások

Írd meg a véleményed


Név*
Email cím
Hozzászólás*
Ellenőrzés*


generated

XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
D-R-M Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadás, keresőoptimalizálás: Marketing Professzorok