Honda CR-Z, az új sporthibrid. Széles nyomtáv, háromféle hajtásmód.

Cikkek Fórum Modellek Szerviz Akciók Használt autók Racing Team
bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: goblyosi
Sziasztok! Új tag vagyok. Van eg y Honda Civic 1.4 benzines , 2012-es kocsim. Kiírta a kijelzőre,hogy az automata indítás nem működik,meg egy akkumulátor jelet. Lehet, hogy már gyenge hozzá az akksi?
Topik: Honda Civic fun klub
User: Soma
Sziasztok. Van egy honda civic 1.7 dieselem. Sajnos probléma is van vele most. Röviden a jelenség. Világít az ABS hibajelző lámpa a műszerfalon. EZ mellett a fákpedál is fel van puhulva. Eddig fel letttk újítva a fékbetétek és tárcsák. A főfékhenger tömítései ki lettek cserélve. Egy elektromos szakember kiolvasta a hibát ami a bal első jeladót nevezte meg. Az még nincs kicserélve, mert azt mondta a mesterem annak nincs köze a fékpedál felpuhulásához. Az ABS kocka cseréjét is javasolták már, de nem egyértelmű hogy ott van a hiba. Tudna valaki valami okos ötletet? Előre is köszi.
Topik: Honda Civic fun klub
User: Tergu
Kedves gHeavy, Mennyire gáz a helyzet, az Ima lámpa kigyulladt? Azért kérdezem, mert mi foglalkozni fogunk ima akksikkal. Gondolom megtudakoztad a Hondánál, hogy "potom" 800K az akksi 1 év garral. Mi most azon vagyunk, hogy minimum 2 év gar legyen nálunk és kb 400k-450K. Ezek az akksik hosszabb élettartalmúak lesznek a technológia fejlődés és a mi fejlesztéseink miatt. Üdv: Péter
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


autó portál

Honda Cr-Z, az új sporthibrid

 

Hogyan lehet a vezetési élményt fokozni?
Megháromszorozzuk.


Az új Honda CR-Z alapkoncepciója nem varázslat, mégis a Hondára jellemzően forradalmi. Elhatároztuk, hogy alkotunk egy olyan hibrid autót, amelyet valóban élmény vezetni. Kompromisszumok nélkül. És íme! Három teljesen különböző üzemmód – Sport, Econ és Normal –, három eltérő vezetési élmény – egyetlen autóban. Háromszoros élvezet? Semmi kétség.

Páratlan új autótípus a Honda CR-Z: a tiszta üzemű, hatékony benzines-elektromos hibrid hajtóművet kombinálja hatfokozatú manuális sebességváltóval, stílusos kupékarosszériában.

Az izgalmas új sporthibrid élvezetes autózást kínáló futóműve és élénk 1,5-ös motorja új színben tünteti fel a hibridautókat!

 

 

Honda CR-Z



• Vadonatúj, sportos, áramvonalas, 2+2-es kupékarosszéria

• Széles nyomtáv, rövid tengelytáv, élénk és kezes viselkedés

• Páratlan a háromféle hajtásmód, amellyel a vezető testre szabhatja a kormányzást, a gázreakciót és az IMA-rendszert

 

 

Honda CR-Z


• Az 1,5 literes i-VTEC motor és a Honda IMA párhuzamos hibridrendszere kombinált módban 117 g/km-re szorítja le a CO2-emissziót, illetve 5,0 l/100 km-re a fogyasztást

• Világelsőként kombinálja hatfokozatú manuális sebességváltóval a hibridhajtást

• Vezetőorientált berendezés, háromdimenziós műszerek

Átlagfogyasztás: 5,0 l/100 km
CO2-kibocsátás: 117 g/km

 

 

 


Kommentek


Még nincsenek hozzászólások

Írd meg a véleményed


Név*
Email cím
Hozzászólás*
Ellenőrzés*


generated

XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadónk a: Marketing Professzorok Kft.