Honda CR-V akció új és használt CRV modellek vásárlása a DRM szalon és szerviz

D-R-M Cikkek D-R-M Fórum Modellek D-R-M Szerviz D-R-M Akciók D-R-M Használt autók D-R-M Racing Team
D-R-M bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a D-R-M oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: Ladie
Szia! Nekem is ugyanez a problémám, néztem egy pár videót róla, úgyhogy az elméletét nagyjából tudom, de a gyakorlati megvalósításra még nem volt időm. Az anyós ülés felől 3 csavar fogja azt az idom részt és onnan indulva tudod lebontani...megkeresem a videót és belinkelem neked!
Topik: Honda vs szervíz igény
User: yamakashi
Szia! Én civic Tourert használok, mielőtt elkötelezed magad mellette pár infót figyelembe érdemes venni. Ami nem igazán jön elő. Az első hogy az összes 9. generációs civic első fékbetét nyikorgással szenved. A gyártó ugyanis a 8-és a 9 generáció között fékbetét gyártó céget cserélt. A másik, hogy a terhelhetősége 400kg - hiába kategória győztes a csomagtere. Ha ezek nem zavarnak, akkor jól fogsz vele járni.
Topik: Honda Civic fun klub
User: yamakashi
Sziasztok! Nekem lenne egy olyan problémám, hogy van egy Civic Tourerem aminek nyikorog az első fékbetét, gyári van benne, 1x már garanciában kicserélték, de többször nem vállalják és a második is nyikorog. Van köztetek valaki aki ilyen problémával találkozott? Esetleg neki is ez van? A kérdésem az lenne, hogy tudtok-e egyéb fékbetét típust, márkát, gyártót akié jó lehetne gyári helyett? Válaszokat előre is köszönöm
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


D-R-M Nyitvatartás és Elérhetőségek
D-R-M Autósház
Cím: 2112 Veresegyház,
Ráday u. 6.
Tel.: (28) 589-045
Fax: (28) 589-035
E-mail:
hondaszerviz@invitel.hu
Nyitvatartás:
H-P: 8:00-17:00
Sz-V: zárva
D-R-M autó portál

 

 

Honda CR-V

 

Új mérce a középméretű sportos szabadidő autók piacán
A CR-V egyformán alkalmas mindennapi ingázásra, hétvégi nagybevásárlásra, a lakókocsi kivontatására a sárból, vagy bármilyen szabadidős szerepre.


Kimagasló teljesítmény és takarékosság: 2,0 literes DOHC i-VTEC motor
A Honda új generációs, i-szériás motorcsaládjába tartozó, 150 lóerős kétliteres DOHC i-VTEC motor ötfokozatú manuális váltóval kevesebb mint 10 mp alatt gyorsul 100 km/h sebességre. Az új CR-V üzemanyag-fogyasztása vegyes üzemben 9,0 liter/100 km.


Honda CR-V - A kategória legtágasabb belső tere


A CR-V kategóriájának egyik legtágasabb belterét kínálja. Az első és hátsó utasok csípőpontja közötti távolság 863 mm, ugyanakkor a csomagtartó térfogata is jelentősen nőtt. A beltér sík padlója (automatikus sebességváltó esetén) lehetővé teszi, hogy az utasok könnyedén közlekedjenek az első és hátsó üléssor között. A hátsó ülések nemcsak eltolhatók, de legfeljebb 45 fokos szögig hátra is dönthetők.


Honda CR-V - Maximálisan 952 literes csomagtér


Ha a hátsó üléseket (a fejtámlák kiemelése nélkül) csaknem függőleges tárolási helyzetbe előredöntjük, 952 literes teret kapunk. Így akár két 26 collos hegyi kerékpárt is szállíthatunk álló helyzetben - az első kerekek kiszerelése nélkül.
A korábbi modellben megismert, csomagtérpadlóba süllyesztett, innovatív, vízhatlan tárolórekesz - amelynek fedele piknikasztalként is szolgál - az új CR-V-ből sem hiányzik. Az asztalka magasabb lett, könnyebben összeállítható, nagyobb lapfelülettel.


Honda CR-V - Rendkívül sokoldalú üléselrendezés


A 60:40 arányban osztott, előre-hátra tolható hátsó üléseknek és a 120 mm-rel süllyesztett csomagtérpadlónak köszönhetően a térfogat most 527-628 liter, szemben az előd 374 literes csomagtartójával (VDA szabvány szerint, ablakvonalig mérve).


Honda CR-V - 4 csillagos Euro NCAP értékelésnek megfelelő ütközésvédelem


Az ütközések elleni védelem érdekében a Honda bevezette saját - a hagyományosnál szigorúbb - "jármű-a-járművel" ütközésvizsgálati programját. Az ütközésbiztonság terén a CR-V 4 csillagos Euro NCAP értékelést ér el a frontális és oldalirányú ütközési teszteken. A szériafelszerelésként kínált első- és oldallégzsákok, az első ülések kettős övelőfeszítője, a hátsó ülésnél található három db hárompontos biztonsági öv, a beépített Iso Fix gyermekülés rögzítő pontok, valamint az ostorcsapás-nyaksérülést mérséklő első ülések a piac egyik legbiztonságosabb sportos haszonjárművévé teszik az új CR-V-t.


Real Time 4WD négykerékhajtás, ötfokozatú manuális vagy négyfokozatú automatikus sebességváltó
A CR-V ötfokozatú manuális sebváltóval vagy 4 fokozatú automatikus váltóművel rendelhető. A manuális sebváltót áttervezték, így kezelése kisebb erőkifejtést igényel.
A négykerékhajtást a Real Time 4WD rendszer szükség esetén automatikusan bekapcsolja, így a CR-V kiváló teljesítményt nyújt aszfalton és terepen egyaránt.


Honda CR-V - Vezetési kényelem és biztonság


Az új modellben továbbfejlesztették a kompakt, műszakilag fejlett MacPherson első és
a kettős keresztlengőkaros hátsó felfüggesztést. Így a futómű kényelme, stabilitása személygépkocsikat idéz, miközben tökéletesen helyt áll a "füves, kavicsos" terepen. A 10,4 méteres fordulókör pedig városi közlekedésre is ideális járművé teszi a CR-V-t.

 


Kommentek


Zsolt Kosztolanyi hozzászólása 2011.02.14 21:03 [Válasz erre]
A következő CR-V lesz 2.0 benzines csak itt már 6-os váltóval is lehet kapni.
Farkas Ibolya hozzászólása 2010.03.25 15:59 [Válasz erre]
Mikortól kapható a hibrid, mi az ára? Üdvözlettel: Farkas Ibolya

[1]

Írd meg a véleményed


Név*
Email cím
Hozzászólás*
Ellenőrzés*


generated

XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
D-R-M Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadás, keresőoptimalizálás: Marketing Professzorok