Így törik az ötajtós Honda Civic

Cikkek Fórum Modellek Szerviz Akciók Használt autók Racing Team
bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda vs szervíz igény
User: wobi
Kedves Anonymus! Az általad leírttal tökéletesen megegyező hibajelenségem van a 2002-es vii gen civic-emnél. A hibakód is ugyanaz. Találtatok végül megoldást a hibára? Előre is köszönöm!
Topik: Honda vs szervíz igény
User: zaxi
Sziasztok! 2011-es Civic /ufo/ új téli gumikat kapott,majd kb 70-80 km.megtétele után kijelzőn megjelent a nyomás csökkenésre figyelmeztető jel,de a nyomás tökéletes,nem vesztett semmit. Hibakódot nem hoz az olvasó,hogyan tudom eltüntetni a figyelmeztetést? Eddig azt sem tudtam,hogy van benne guminyomást figyelő rendszer.Egyáltalán hogyan működik ez? Köszi
Topik: Honda Civic fun klub
User: luigimo
Sajnos eladásra került szeretett gépkocsim, de mivel ugyanezt a típust szerettem volna vásárolni, meghagytam a téli kerekeket. Végül úgy hozta a sors, hogy téli kerekekkel együtt vettem az újat, ezért eladóvá vált 4 db Honda acélfelni téli gumival szerelve, 4 db gyári Honda dísztárcsával. 2 db Dunlop Winter és 2 db Michelin Pilot, azonos mintázatú. Mérete 205/55/16. 70 %-osak. Használat alatt voltak, kifogástalan, nem volt egyik sem defektes. A felnik felületén van pár folt, de a dísztárcsa takarja. A 4 db dísztárcsa kifogástalan állapotú, az egyiken van egy kis karc. Együtt a garnitúra 50.000 Ft. A felni : KO:5x114,3, 16x6,5-ös . Külön a felni 5000/db,dísztárcsa 5000/db, gumi 5.000/db.
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


autó portál

Így törik az ötajtós Honda Civic

2012-03-06 |

A Euro-NCAP töréstesztjének adatai alapján kijelenthető: az új ötajtós Honda Civic az egyik legbiztonságosabb személyautó az európai piacon. A típusnak nemcsak a legmagasabb, ötcsillagos eredményt sikerült elérnie, hanem az Advanced NCAP Award for Safety Innovation elnevezésű díjat is bezsebelte, köszönhetően a CMBS (Collision Mitigation Braking System, magyarul ütközésmérséklő) fékrendszernek, amit az új Civicben is alkalmaz már a Honda.


A Euro-NCAP szabványai alapján végrehajtott töréstesztek során a vezető, az utasok, a gyermekek és a gyalogosok védelmét egyaránt vizsgálják, csakúgy, mint a különféle menetbiztonsági kiegészítők működését. Ez átfogó képet ad a jármű nyújtotta biztonságról, az egyszerű, csillagos osztályozási rendszer pedig könnyen értelmezhető támpontot ad a vásárlóknak. Az új Civic a legmagasabb, ötcsillagos eredményt érte el, akárcsak az összes többi Honda modell, amit a Euro-NCAP – a 2009 februárjában bevezetett, új értékelési rendszer alapján – bevizsgált.

Michiel van Ratingen, a Euro-NCAP főtitkára elmondta: „A Civic 9. generációja minden területen kimagasló pontokat ért el, komoly kihívás elé állítva riválisait. Nagyon jól vizsgáztak a különféle menetbiztonsági segédberendezések is, beleértve az ütközésmérsékelő CMBS fékrendszert.”


Mindemellett a Euro-NCAP illetékesei azt is bejelentették, hogy innovációs díjjal (Advanced NCAP Award for Safety Innovation) tüntetik ki az egyedülálló biztonságot nyújtó CMBS fékrendszert, ami megállapításuk szerint újabb bizonyítéka a Honda által folytatott kutatások hatékonyságának. A Euro-NCAP Advanced díjat az új, áttörő biztonsági fejlesztések elismerésére hozták létre.

Az ütközésmérsékelő fékrendszer (CMBS) egy független, radarok segítségével működő vészfékező rendszer, mellyel elkerülhető, hogy álló vagy azonos irányban haladó járműnek ütközzön az vezető. A berendezés folyamatosan figyeli a környezetet, és veszélyhelyzet esetén azonnal figyelmezteti a sofőrt. A városi környezetben és országúton, illetve autópályán is hatékony rendszer minden sebességtartományban működik. Ha minden európai autóba beszerelnék, a Honda becslései szerint évente 200-250 ezer balesetet lehetne elkerülni az öreg kontinensen.

Az új Civic ötcsillagos eredménye és innovációs díja egyértelműen mutatja a Honda törekvését a minden szempontból tökéletesen biztonságos jármű létrehozására. A tochigi kutatási és fejlesztési központban végrehajtott, eltérő súlyú és méretű járművek közötti törésteszteknek köszönhetően minden eddiginél hatásosabb biztonsági megoldások védik a jármű utasait és a gyalogosokat. A többirányú, jármű és jármű közötti ütközések vizsgálatára létrehozott laboratóriumot 2001-ben adták át, ez volt a világ első ilyen célra épített fedett létesítménye.

 

 



XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadónk a: Marketing Professzorok Kft.