Így törik az ötajtós Honda Civic

Cikkek Fórum Modellek Szerviz Akciók Használt autók Racing Team
bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: goblyosi
Sziasztok! Új tag vagyok. Van eg y Honda Civic 1.4 benzines , 2012-es kocsim. Kiírta a kijelzőre,hogy az automata indítás nem működik,meg egy akkumulátor jelet. Lehet, hogy már gyenge hozzá az akksi?
Topik: Honda Civic fun klub
User: Soma
Sziasztok. Van egy honda civic 1.7 dieselem. Sajnos probléma is van vele most. Röviden a jelenség. Világít az ABS hibajelző lámpa a műszerfalon. EZ mellett a fákpedál is fel van puhulva. Eddig fel letttk újítva a fékbetétek és tárcsák. A főfékhenger tömítései ki lettek cserélve. Egy elektromos szakember kiolvasta a hibát ami a bal első jeladót nevezte meg. Az még nincs kicserélve, mert azt mondta a mesterem annak nincs köze a fékpedál felpuhulásához. Az ABS kocka cseréjét is javasolták már, de nem egyértelmű hogy ott van a hiba. Tudna valaki valami okos ötletet? Előre is köszi.
Topik: Honda Civic fun klub
User: Tergu
Kedves gHeavy, Mennyire gáz a helyzet, az Ima lámpa kigyulladt? Azért kérdezem, mert mi foglalkozni fogunk ima akksikkal. Gondolom megtudakoztad a Hondánál, hogy "potom" 800K az akksi 1 év garral. Mi most azon vagyunk, hogy minimum 2 év gar legyen nálunk és kb 400k-450K. Ezek az akksik hosszabb élettartalmúak lesznek a technológia fejlődés és a mi fejlesztéseink miatt. Üdv: Péter
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


autó portál

Így törik az ötajtós Honda Civic

2012-03-06 |

A Euro-NCAP töréstesztjének adatai alapján kijelenthető: az új ötajtós Honda Civic az egyik legbiztonságosabb személyautó az európai piacon. A típusnak nemcsak a legmagasabb, ötcsillagos eredményt sikerült elérnie, hanem az Advanced NCAP Award for Safety Innovation elnevezésű díjat is bezsebelte, köszönhetően a CMBS (Collision Mitigation Braking System, magyarul ütközésmérséklő) fékrendszernek, amit az új Civicben is alkalmaz már a Honda.


A Euro-NCAP szabványai alapján végrehajtott töréstesztek során a vezető, az utasok, a gyermekek és a gyalogosok védelmét egyaránt vizsgálják, csakúgy, mint a különféle menetbiztonsági kiegészítők működését. Ez átfogó képet ad a jármű nyújtotta biztonságról, az egyszerű, csillagos osztályozási rendszer pedig könnyen értelmezhető támpontot ad a vásárlóknak. Az új Civic a legmagasabb, ötcsillagos eredményt érte el, akárcsak az összes többi Honda modell, amit a Euro-NCAP – a 2009 februárjában bevezetett, új értékelési rendszer alapján – bevizsgált.

Michiel van Ratingen, a Euro-NCAP főtitkára elmondta: „A Civic 9. generációja minden területen kimagasló pontokat ért el, komoly kihívás elé állítva riválisait. Nagyon jól vizsgáztak a különféle menetbiztonsági segédberendezések is, beleértve az ütközésmérsékelő CMBS fékrendszert.”


Mindemellett a Euro-NCAP illetékesei azt is bejelentették, hogy innovációs díjjal (Advanced NCAP Award for Safety Innovation) tüntetik ki az egyedülálló biztonságot nyújtó CMBS fékrendszert, ami megállapításuk szerint újabb bizonyítéka a Honda által folytatott kutatások hatékonyságának. A Euro-NCAP Advanced díjat az új, áttörő biztonsági fejlesztések elismerésére hozták létre.

Az ütközésmérsékelő fékrendszer (CMBS) egy független, radarok segítségével működő vészfékező rendszer, mellyel elkerülhető, hogy álló vagy azonos irányban haladó járműnek ütközzön az vezető. A berendezés folyamatosan figyeli a környezetet, és veszélyhelyzet esetén azonnal figyelmezteti a sofőrt. A városi környezetben és országúton, illetve autópályán is hatékony rendszer minden sebességtartományban működik. Ha minden európai autóba beszerelnék, a Honda becslései szerint évente 200-250 ezer balesetet lehetne elkerülni az öreg kontinensen.

Az új Civic ötcsillagos eredménye és innovációs díja egyértelműen mutatja a Honda törekvését a minden szempontból tökéletesen biztonságos jármű létrehozására. A tochigi kutatási és fejlesztési központban végrehajtott, eltérő súlyú és méretű járművek közötti törésteszteknek köszönhetően minden eddiginél hatásosabb biztonsági megoldások védik a jármű utasait és a gyalogosokat. A többirányú, jármű és jármű közötti ütközések vizsgálatára létrehozott laboratóriumot 2001-ben adták át, ez volt a világ első ilyen célra épített fedett létesítménye.

 

 



XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadónk a: Marketing Professzorok Kft.