Honda Civic Hybrid alacsony fogyasztás és környezetvédelem akciós áron a DRM Hona szalon és szerviz kínálatában.

D-R-M Cikkek D-R-M Fórum Modellek D-R-M Szerviz D-R-M Akciók D-R-M Használt autók D-R-M Racing Team
D-R-M bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a D-R-M oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: Skytech88
Sziasztok! 1 hónapja vettem egy 1997 évjáratú Angol civiet. 1.4 I d14a2 motor. Hiányosnak tűnik a motor tér, illetve vannak kisebb elektromos hibák, amiket szeretnék megcsinálni, ezért keresek hozzá szerviz könyvet, vagy bármilyen komolyabb leírásokat! Előre is köszönöm a segítséget!
Topik: Honda vs szervíz igény
User: honda1
Szevasztok! Civic Tourert vásárolnék.Valakine k van vmi infója,tapasztalata?F őleg DPF-fel kapcsolatban.Jó vagy rossz.Köszi!
Topik: Honda Civic fun klub
User: toyota1981
Sziasztok! Nemrég vettem egy 7gen civicet 1.4 benzines,és az a problémám vele hogy melegen gázadásra becsörög a motor.Vezérlés a helyén szelephézagok rendben és a kopogásérzékelőt is kicseréltük és még mindig csörgést hallok a motorból.Viszont az érdekessége hogy magasabb oktánszámú üzemanyagra szinte teljesen megszűnik a hang.Valakinek esetleg valami ötlete?Előre is köszönöm.
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


D-R-M Nyitvatartás és Elérhetőségek
D-R-M Autósház
Cím: 2112 Veresegyház,
Ráday u. 6.
Tel.: (28) 589-045
Fax: (28) 589-035
E-mail:
hondaszerviz@invitel.hu
Nyitvatartás:
H-P: 8:00-17:00
Sz-V: zárva
D-R-M autó portál

 

Honda Civic Hybrid

 

A vadonatúj Civic Hybrid a modern és különleges stílust kombinálja egy új, 1.3 literes, 3 fázisú i-VTEC hajtóművel és egy nagyobb hatásfokú integrált rásegítő villanymotorral (IMA), hogy elődjénél is takarékosabb autózást kínáljon. A rendszer számos új stratégiát alkalmaz, és lassításkor a hengereket deaktiválja, szelepeit leállít ja. Ezzel a szívási veszteségek csökkenthetők, mely 10%-kal nagyobb energia visszanyerési képességet biztosít a jelenlegi Civic IMA-hoz képest. Az új Honda Hibrid Rendszer, a csökkentett súrlódású komponensekkel, egy, a korábbinál másfélszer nagyobb teljesítményű villanymotorral és egy intelligens, háromfázisú szelepvezérlési rendszerrel, mely a vezetési körülménynek megfelelően szabályozza a rásegítés mértékét, az eddiginél körülbelül 20%-kal nagyobb teljesítményű. Ereje felér egy 1.8-as motoréval, míg üzemanyag fogyasztása javult, méretei csökkentek, s károsanyag-kibocsátása világelső

 

Honda Civic Hybrid

 

 

A Hybrid technológia

 

A Honda Civic Hybrid egy fejlett személyautó, melyet a minőségi/ prémium C-szegmens számára fejlesztettünk. A teljesen megújult Civic Hybrid dinamikus, érzelmes formaterve modern, jó megkülönböztethető külsőt ad a méltó technológiáknak. Szíve egy új, jelentősen kompaktabb és nagyobb hatásfokú Honda Hibrid Rendszer, mely magába foglal egy integrált motorrásegítéses (IMA), új, 1.3 literes háromfázisú i-VTEC erőforrást. Az új Honda Hibrid Rendszer intelligens motorfunkciókat alkalmaz, s egy nagyobb hatásfokú IMA-t, mellyel az eddigivel szemben mintegy 20%-kal nőtt a rendszerteljesítmény. Ez egy 1.8-as motor teljesítményét jelenti, az üzemanyag-felhasználás javulása mellett, s a rendszer méretei is 5%-kal csökkentek.

 

Hybrid üzemű motor

 

 

Honda Civic Hybrid = Minimális károsanyag kibocsátás

 

Természetesen a károsanyag-kibocsátás világelső. A háromfázisú i-VTEC három hidraulikus módot alkalmaz az öthimbás mechanikák össze- és szétkapcsolásához, mely a vezetési kondícióktól függően háromféle szelepvezérlést eredményezhet, kombinálva a fürgeséget és a takarékosságot. Lassításkor a hengerek leállnak, megszűnik a szikraképzés. A szelepek bezárják az égésteret, csökkentve a szívási veszteségeket, mely a mostani Civic IMA-val összehasonlítva 10% javulást hoz a regeneratív fékezésnél. Gyakorlatilag minden elképzelhetőt megtettünk a súrlódás csökkentése érdekében.

 

Öntött alumínium dugattyúkat alkalmazunk, melyek hőtágulása minimális, s így magas hőmérsékleteken kevesebb a súrlódásuk; a dugattyúgyűrűk ion- galvanizáltak, a hengerfalak pedig a simább felület miatt síkhonolásúak. A Honda függetlenül fejlesztett villanymotorjának tekercsei nagysűrűségű csévéléssel készülnek, és nagyteljesítményű mágneseivel a korábbi teljesítmény másfélszeresét képesek leadni ugyanakkora méretek mellett. A motorvezérlő átalakítóját - melyet szintén függetlenül fejlesztettünk és gyártunk, a precízebb  digitális vezérlés miatt egybeépítettük a villanymotor központi vezérlőjével. Ezzel még jobb motorhatásfokot és üzemanyag takarékosságot sikerült elérni. Az akkumulátorok teljesítménye 30%-kal nőtt a jelenlegi modellhez képest, s egy kompaktabb, speciálisan tervezett ház jobb hűtéssel és vibrációszűréssel biztosítja a hosszú távú megbízhatóságot.

 

 

 

A Honda Civic Hybrid különleges fékrendszere

 

Dinamikus, regeneratív fékrendszert alkalmazunk, mely a fékezési regeneráció alapján hidraulikusan vezérli a fékeket. Ezzel maximális fékezési regeneráció és finom lassítás valósítható meg, mely pontosan a fék pedálnyomásával arányos. A légkondicionáló hibrid kompresszorral rendelkezik, melyet a benzin- és a villanymotor egyaránt hajthat. Mikor a benzinmotor leáll, a kompresszort a villanymotor hajtja, ha viszont gyors hűtésre van szükség, mindkettő egyszerre. Ha a kívánt hőmérsékletet elérte, egyedül a villanymotorról működik tovább, hogy kényelmesebb lehessen, és üzemanyagot takarítson meg.

 

A Honda Civic Hybrid motortere

 

 

 

Az Új Honda Hibrid Rendszer működési módjai:

 
A jármű áll
A benzinmotor áll, az üzemanyag fogyasztás nulla.
 
Indítás és gyorsítás
A benzinmotor alacsony fordulatú szelepvezérlési módban működik, rásegítéssel.
 
Hirtelen gyorsítás
A benzinmotor nagyfordulatú szelepvezérléssel dolgozik, rásegítéssel.
 
Haladás kis sebességgel
A benzinmotor minden szelepe zárva van, szikraképzés nincs. Csak a villanymotor hajtja a járművet.
 
Finom gyorsítás és nagysebességű haladás
A benzinmotor kisfordulatú szelepvezérléssel működik.
 
Lassítás
Mind a négy henger szelepei zárva vannak, szikraképzés nincs. A villanymotor a lehető legtöbb energiát nyeri vissza a lassítás során, és eltárolja az akkumulátorokban.

Kommentek


Tamás hozzászólása 2015.10.29 16:42 [Válasz erre]
Sziasztok, tudna nekem Honda Civic hybrid akku szerelőt javasolni? üdv t
Bozsko András hozzászólása 2013.04.01 22:46 [Válasz erre]
Én úgy látom, hogy a hibrid autók gyártása már most elérte a gazdaságos el?állítás határát. Miután a technológia még nem teszi lehet?vé ultra könny? ám nagy elektromos töltést tárolni képes akkumulátorok gyártását, csak is a radikális súlycsökkentés révén érhet? el fejl?dés. Amig egy autó acéllemezb?l készül, hatalmas tömeg? akkumulátort és bels?égés? motort tartalmaz, nem lehet kis fogyasztást elérni. Amig 5 személlyel és cuccokkal közel 1.8 tonna egy autó, ne is álmodozzunk alacsony fogyasztásról. Viszont egy alumínium segédvázas, szénszál kasznis autó az átlagember számára kifizethetetlen. Ez egy ördögi csapda. Talán még a turbodiesel-villanymotor kombinációval érdemes számolni, de ott is alkalmazni kellene a könny? anyagokat.
Alex hozzászólása 2012.04.06 15:34 [Válasz erre]
Nekem 2001-es 1.6-os benzines Civic-em van, sedan kasznival. 6 - 6,5-ös fogyasztással. Éppen ezért várok már évek óta a Hibridre cserével, mert mindenhol azt olvasom, hogy a fogyasztás semmivel nem kedvezőbb. Vagy ha igen, akkor 1 liter különbség nem a világ.
HCH hozzászólása 2012.03.01 00:33 Szél Ági (2012.01.16) részére [Válasz erre]
A feleségem se tud 7 alatt járni vele, nekem meg 5.5-5.7 között van mindig (télen-nyáron) Bp-en. országúton simán elment 4.7-el!
Szél Ági hozzászólása 2012.01.16 14:33 [Válasz erre]
Nem tudom hogyan sikerült jó fogyasztást elérni vele, nekem a legkevesebb 7-7,5 városban (a gyári 5.1 adat helyett) akár hogy is próbálom az elmúlt 3 évben. :(
Csaba hozzászólása 2011.12.14 13:49 [Válasz erre]
Nem tudom hogy egy hibridnél ez jó fogyasztás-e, nekem a régi mercim 2000köbös dizel volt, hosszútávon 4.7 l-es fogyasztással, városbanvagy vontatással volt 8 l-es, engem az érdekel mikor lesznek alkalmasak, ingázásra, pl 40-60 km elektromosan mint a japán sx4. Ha lenne egy ilyen honda méretesebb kasznival, akkor még az új mercimet is eladnám érte. Remélem nem kell ithon sokat várni erre. Ingázni környezetvédően elektromosan, utazni megjó a benzi, vagy diesel.
Böcskey Attila hozzászólása 2011.10.21 15:53 Péter Róbert (2009.01.29) részére [Válasz erre]
Kedves Róbert! Most szeretnék egy 2010-es honda civic hybridet venni, Szeretnék néhány infót róla. Köszönettel Böcskey Attila
Kübler Viktor hozzászólása 2011.10.07 09:09 [Válasz erre]
több, mint négy év használat után el kell mondjam, igenis jó a kocsi. nálam melegben ment 5.1-5.2-vel is, viszont télen városban 6.5 literig felment a fogyasztás. de az autó összeszerelési minősége és kényelme kárpótol a "magas" fogyasztásért. amúgy meg neutronkékben még csajozásra is alkalmas :)
MT hozzászólása 2011.08.22 23:00 [Válasz erre]
Hát igen, a király úgy tűnik meztelen .... nekem sima benzines 1.4es van, és több ezer km-es átlagot számítva minden hibrid parasztvakítás nélkül is 6,5l/100km es átlagfogyi.
Varga Andrásné hozzászólása 2010.12.03 16:47 [Válasz erre]
Szeretném megkérdezni, hogy mi lehet az oka annak, ha 8 litert fogyaszt az autó, van valami hibája, és akkor mi lehet az, vagy ez normális? Köszi: Rita
Alföldi Imre hozzászólása 2009.03.01 00:12 Péter Róbert (2009.01.29) részére [Válasz erre]
Tisztelt Péter Róbert! Engem érdekelnének a hibryd autójával kapcsolatos tapasztalatai! Üdvözlettel: ALföldi Imre
Péter Róbert hozzászólása 2009.01.29 20:10 [Válasz erre]
Van nekem is egy hibridem 2004. 50000KM futottam vele.Az átlag fogyasztása télen 5,7 melegben 5,6. Próba képen 1000 Km ert max 90 a gyorsításokra oda figyelve, gurítva a fogyasztása 4,6. Ha valakit érdekel szívesen írok róla.
volt user hozzászólása 2008.10.13 16:29 [Válasz erre]
lehet jól hangzik, de a fogyasztás nagy dugóban kéves autóúttal 7 és 8 liter között van. csak elektromos menet akkor megy, ha egyenes úton max sebességet tartunk avgy lassan csökken a tempó. minden más esetben már van motor rásegítés
Bercsényi Miklós hozzászólása 2008.03.22 22:08 [Válasz erre]
csillagos 5ös a hondának ismét! egy ilyen föld deko-t elviselnék a 98-as civicemen énis pl reklám céljábol :)

[1]

Írd meg a véleményed


Név*
Email cím
Hozzászólás*
Ellenőrzés*


generated

XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
D-R-M Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadás, keresőoptimalizálás: Marketing Professzorok