Hibrid Honda utcai versenyzőknek

D-R-M Cikkek D-R-M Fórum Modellek D-R-M Szerviz D-R-M Akciók D-R-M Használt autók D-R-M Racing Team
D-R-M bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a D-R-M oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: Ladie
Szia! Nekem is ugyanez a problémám, néztem egy pár videót róla, úgyhogy az elméletét nagyjából tudom, de a gyakorlati megvalósításra még nem volt időm. Az anyós ülés felől 3 csavar fogja azt az idom részt és onnan indulva tudod lebontani...megkeresem a videót és belinkelem neked!
Topik: Honda vs szervíz igény
User: yamakashi
Szia! Én civic Tourert használok, mielőtt elkötelezed magad mellette pár infót figyelembe érdemes venni. Ami nem igazán jön elő. Az első hogy az összes 9. generációs civic első fékbetét nyikorgással szenved. A gyártó ugyanis a 8-és a 9 generáció között fékbetét gyártó céget cserélt. A másik, hogy a terhelhetősége 400kg - hiába kategória győztes a csomagtere. Ha ezek nem zavarnak, akkor jól fogsz vele járni.
Topik: Honda Civic fun klub
User: yamakashi
Sziasztok! Nekem lenne egy olyan problémám, hogy van egy Civic Tourerem aminek nyikorog az első fékbetét, gyári van benne, 1x már garanciában kicserélték, de többször nem vállalják és a második is nyikorog. Van köztetek valaki aki ilyen problémával találkozott? Esetleg neki is ez van? A kérdésem az lenne, hogy tudtok-e egyéb fékbetét típust, márkát, gyártót akié jó lehetne gyári helyett? Válaszokat előre is köszönöm
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


D-R-M Nyitvatartás és Elérhetőségek
D-R-M Autósház
Cím: 2112 Veresegyház,
Ráday u. 6.
Tel.: (28) 589-045
Fax: (28) 589-035
E-mail:
hondaszerviz@invitel.hu
Nyitvatartás:
H-P: 8:00-17:00
Sz-V: zárva
D-R-M autó portál

Hibrid Honda utcai versenyzőknek

2012-11-06 |

Végre kezdi azt nyújtani a Honda CR-Z, amit a rajongók várnak tőle. A Mugen átfogó tuninggal alakította versenyautóssá az apró hibridet.


Az elmúlt években számos tanulmányt mutatott be a Mugen arról, hogy miként képzeli a Honda CR-Z átalakítását, most elkészült a sorozatgyártású változat. A Hondához közelálló tuningcég nemcsak a látványra gyúr, teljes módosítást kínál.


A legfontosabb, hogy a hibrid sportkocsi 1,5-ös benzinmotorjához kompresszor kapcsolódik, amely 156 lóerőre növeli a teljesítményt, miközben a maximális nyomaték 185 newtonméterre fokozódott. A Mugen gépében már a Párizsi Autószalon nemrég bemutatott, továbbfejlesztett hibrid rendszer dolgozik, így a villanymotorja is erősebb, 20 lóerőt illetve 78 Nm nyomatékot tud. A sportos hangzásról új kipufogó gondoskodik.

A nagyobb teljesítmény a dinamika csupán egyik része, a CR-Z ugyanis állítható futóművel, nagy teljesítményű fékrendszerrel, valamint különösen sportos 17 colos gumikkal is gazdagodott, így akár pályanapokon is megállja a helyét. 

Látványra is inkább versenyautó a Honda CR-Z Mugen RZ, főként az állítható hátsó szárny miatt, de új a diffúzor, a küszöbök, az orrspoiler és a hűtőmaszk is. Belül az egyedi színezésű kormány és ülések, a karbon váltógomb és a sorszámozott tábla jelzi az autó különlegességét.

Rossz hír az európai rajongóknak, hogy csupán 300 darabot készít belőle a Mugen, és mindegyiket a japán piacra szánja. Az ára 4,494 millió japán jen, nagyjából 12,5 millió forint. Nekünk marad a már említett módosított gyári változat.

 

vezess.hu



XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
D-R-M Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadás, keresőoptimalizálás: Marketing Professzorok